Statystyki strony

Czy Puchacz to bezpieczny szybowiec?


SZD-50-3 Puchacz

Na szybowcach nie latam od dawna, w zasadzie „karierę” zakończyłem po podstawówce szybowcowej. Powodów wiele, ale nie o tym chciałem pisać… Tak czy siak, wracam myślami do szybowania i przeglądam różne portale internetowe dla szybowników w poszukiwaniu ciekawych artykułów, materiałów szkoleniowych, wywiadów. Trafił „w moje ręce” artykuł dość ponury, smutny i… trochę przerażający. Artykuł o szybowcach Puchacz używanych w całej Polsce (również i na świecie) do szkolenia podstawowego uczniów-pilotów. Sam również miałem okazję wykonać nim kilka lotów. Nigdy nie myślałem o nim, jako szybowcu  zagrażającym mojemu życiu, bo miałem za plecami dobrego instruktora, ale czasem widać i to nie pomaga. Polecam przeczytać ten artykuł o szybowcu Puchacz autorstwa Sławomira Cichonia, który ukazał się dziś na portalu dlapilota.pl. Może uratuje komuś życie.



Skomentuj

