Statystyki strony

Reportaż TVP INFO: Pilot musi mieć nogi


W niedzielę o godzinie 15:00 w TVP INFO zostanie wyemitowany reportaż pt. „Pilot musi mieć nogi”. Historia Leszka Żabickiego – instruktora szybowcowego, który w 2004 uległ ciężkiemu wypadkowi. Groziła mu amputacja obu nóg, ale lekarzom po długiej operacji udało się je uratować. Dziś pan Leszek Żabicki dalej lata…

Więcej szczegółów na temat reportażu tutaj: reportaż TVP INFO – „Pilot musi mieć nogi”.

 

EDIT 31.10.2012: ponieważ film pojawił się już na Vimeo prezentuję go Wam z przyjemnością!:


One Comment on “Reportaż TVP INFO: Pilot musi mieć nogi”

  1. Aga pisze:

    Jakiś czas temu rozmawiałam na temat tego wypadku z Dawidem (holował mnie podczas kursu) i pamiętam jak bardzo mnie wtedy ta rozmowa poruszyła. Lot z instruktorem dawał mi do tego czasu pozorne poczucie bezpieczeństwa, ale jak się okazuje wypadki zdarzają się nawet doświadczonym pilotom. Jestem pełna podziwu dla Dawida, że wrócił do latania, ale doskonale go rozumiem – dla pasji nie ma przeszkód.🙂

    Niech wszystkie wypadki, które do tej pory się zdarzyły, będą nauką dla nas – pilotów, abyśmy latali bezpiecznie


Skomentuj

