Statystyki strony

Szybowce transportowe – Tadeusz Królikiewicz


Książka Tadeusza Królikiewicza „Szybowce transportowe” przedstawia nieznaną dla większości historię dużych transportowych szybowców, które masowo były wykorzystywane w II Wojnie Światowej na różnych frontach zarówno przez niemieckie lotnictwo jak i przez aliantów. Ta książka to prawdziwa perełka dla wszystkich zainteresowanych szybownictwem i lotnictwem ogólnie. Jest do wypożyczenia np. w Bibliotece Miejskiej w Krakowie lub czasem do dostania na Allegro (tak się złożyło, że udało mi się kupić właśnie na Allegro za 4,50zł…).

Aktualnie jestem w trakcie jej lektury. Po skończeniu postaram się wybrać najciekawsze informacje i przedstawić tutaj w skondensowanej formie wzbogaconej zdjęciami. Tak więc zapraszam na relację za jakiś czas!


3 komentarzy on “Szybowce transportowe – Tadeusz Królikiewicz”

  1. […] 2 lata temu zamieściłem tu wpis o książce Tadeusza Królikiewicza “Szybowce transportowe”. Wprawdzie książka nigdy nie doczekała się mojej recenzji – polecałem ją i nadal będę […]

  2. […] 2 lata temu zamieściłem tu wpis o książce Tadeusza Królikiewicza “Szybowce transportowe”. Wprawdzie książka nigdy nie doczekała się mojej recenzji – polecałem ją i nadal będę […]

  3. […] dawno temu (bo już ponad 4 lata;) pisałem o fajnej książce Tadeusza Królikiewicza „Szybowce transportowe”, którą można kupić np. na allegro dosłownie za kilka złotych. Teraz wpadł mi „w […]


Skomentuj

